Dlaczego nie działa podgląd szablonu w Shoperze?

Jeśli wykonujemy większe zmiany w wyglądzie sklepu Shoper, zawsze warto zduplikować szablon i pracować na nim w trybie podglądu. Po spokojnym przetestowaniu wszystkich zmian można bez obaw aktywować szablon, który od tego momentu stanie się widoczny dla wszystkich odwiedzających.

Niestety, czasami zdarza się, że podgląd szablonu nie działa – po kliknięciu na ikonkę lupy przy wybranym szablonie nadal ładuje się aktywny szablon, a nie ten, który chcielibyśmy podejrzeć. Dlaczego tak się dzieje i co wtedy zrobić?

Aby wejść w tryb podglądu wybranego szablonu kliknij na ikonę lupy

Przyczyna nie działania podglądu zawsze jest ta sama – jesteśmy zalogowani pod innym adresem do panelu administracyjnego (np. adresem technicznym – sklep000000.shoparena.pl lub np. domena z / bez www.), a inna jest główna domena sklepu. Dlatego najlepiej jest, będąc na sklepie, dopisać po domenie głównej sklepu w pasku adresu /admin/, zalogować się i ponownie wywołać podgląd wybranego szablonu.

W pasku adresu dopisujemy /admin/ po głównej domenie sklepu

Tym razem, z całą pewnością podgląd zadziała poprawnie, w czym utwierdzimy się upewniając się, że w prawym górnym rogu prześwituje przycisk „zamknij”, służący do wyjścia z trybu podglądu.

Dołącz do dyskusji

Konfiguracja Google Maps API

W celu zapewnienia poprawnego działania map umieszczanych na stronie, należy odpowiednio skonfigurować usługę w Google Cloud Platform. Poniżej znajdziesz instrukcję, […]